03 септември 2008

Lara Fabian - Je t'aime

1 коментар:

Анонимен каза...

Обичам те (Лара Фабиан)


Съгласна съм,
има и други начини...
да бъда ИЗОСТАВЕНА.
Няколко блясъка нежни от чаша
може би щяха да ни помогнат?
В горчива тишина
реших да ти простя -
на теб, на двама ни
за грешките, които сме направили,
или пък сме способни
да направим
от прекалена обич...

Добре, СЪГЛАСНА СЪМ,
че малкото момиче
още живее в мен.
Момичето,
което ти си ПАЗИЛ
със ласки бащински (почти)...

Ти ли открадна кръвта?

А как да не се разделим ?!

Когато свършат думите,
в съня си ще крещя:

Обичам те,
обичам като луда,
като отдавна убит войник,
като звезда от синия екран, ОБИЧАМ -
Като вълк и като крал,
и като мъж...
Като човек, когото НЕ УСПЯХ да бъда...
Разбираш ли, обичам те... така...

Съгласна съм, прикрих от теб
усмивките и тайните си
(същите тези, чийто пазител невиждан-неиман
единствена радост е).
Във камъка, във къщата
сатаната ни гледаше
как танцуваме...

Ах, как мечтаех аз
за войната, мира и покоя!..