18 юни 2008

Jack.and.Jill.vs.the.World.2008


Джак и Джил срещу света (2008)
Държава – САЩ
Година - 2008



Противоположностите се привличат!
Джак е известен рекламен агент в Ню Йорк, с живот
толкова лъскав, колкото този от неговите реклами.
Имало едно време млад мъж на име Джак, който приемал стремежа
към щастие много сериозно. В света на Джак щастието идва с етикет за цена.
- луксозни коли
- маркови костюми.
Единственото нещо, което Джак не може да купи е старата поговорка:
"Най-хубавите неща в живота са безплатни".
Любовта не е приказка, ако трябва да сме честни.
Джил е нова в града и няма на какво да разчита,
освен на своята огнена самоличност и романтични
идеали. Те сами създават собствен правилник - как да живеят заедно. До момента, когато единия предава другия, неспазвайки правило номер ЕДНО - Бъди честен...

6 коментара:

Анонимен каза...

Сигурно филма ще ми допадне и аз сьм романтична,но напоследьк не чак толкова.От три дни насам лястовички строят гнездо на прозореца на спалнятаСьрце не ми даде да го бутна още в началото,казват че не е на хубаво да се разваля лястовиче гнездо.Сутрин рано ме будят с цвьрченето си,но липсата на спокойствие не ме дразни толкова колкотo,че наскоро правихме вьншна изолация и сменихме дограмата с pvc,още е така чисто и приятно,не ми се мисли после какво ще стане.Засега гнездото ще остане,но си представям години напред какво ще бьде.Ти какво мислиш да оставя ли гнездото...а иначе са така милички отблизо.

MARIANNA7 каза...

Да има много поверия и суеверия относно лястовичето гнездо. Ето и един пример : "Лястовичето гнездо, появило се като образ в "Старопланински легенди" и в други Йовкови текстове, символизира привързаността към дома, майчинските грижи. Народното поверие утвърждава, че къща, в която мъти лястовица, е щастлива. Ето защо както щъркът, така и лястовицата гостенка се посреща с радост23. Вероятно на това поверие се позовава Йовков в своята драма "Боряна": "Андрея. Чуваш ли? Ах, Боряна, Боряна! Тя струва повече от пари, повече от имот. Кога е било това у нас? У нас лястовичка не дохожда да си направи ГНЕЗДО, и щъркели няма! У хората има, у нас няма, като че сме прокълнати от господа. И ей на - и у дома доде една птичка и пее!"
Не го разваляй според мен. Свиква се с птичките. Имаше едно гнездо на лястовички на съседен блок. Радвахме им се като идваха през пролетта. Знаеш ли не знам как се развали, но в този апартамент все нещо се случва от години и никой не се задържа в него. Смениха се поне десетина семейства. Поживеят съвсем малко и се разделяха и продаваха апартамента на следващи. Аз не мога да си кривя душата, но съм суеверна може би умерено, не мога да направя точна преценка.

MARIANNA7 каза...

Снеже филма е хубав, като съвременна приказка.Бих го гледала и втори път.

Анонимен каза...

Благодаря за хубавия отговор и сьвет,няма да разваля гнездото,не е хубаво човек да е материалист,ще мисля позитивно,все пак и птиците носят душа.Може и да излезе вярно,че лястовиците носят щастие.Ще гледам филма може би утре.

Анонимен каза...

"Понякога живота ти хвърля бавна топка и ти си мислиш,че я следиш,но тя ти се изплъзва",хареса ми,че накрая филма завърши с щастлив край,нали всички се надяваме на щастие.Филма беше малко тъжен,но ми хареса.

MARIANNA7 каза...

Животът е прекалено кратък.Трябва да правиш това,
което те прави щастлив.Работата е там, че хората не знаят
какво ги прави щастливи..Ти щастлив ли си? Ъъ...Щастието е оценено.
Покажи ми цялата си любов затворена вътре в теб.
Вземи ме в твоя свят и ще дам всичко от себе си,
за да те развълнувам. Вземи ме на разходка до луната,
където си пожелаеш и може би реалният живот е по-добър от измисления.