19 юни 2008

И още една година мина






Мина още една година от живота ми. Годините натежават на раменете ми. Хубаво е да си млад и жизнен. Да хвърчиш в небесата на воля, но са и хубави по-зрелите години от живота, когато имаш доста житейски опит. Казват, че човек се учи докато е жив. Ще продължавам да се уча и занапред и да съхраня жизнерадостта. В живота има върхове и спадове. Може би е най-добре да си умерен във всичко и да преследваш целеустремено мечтите и желанията си. Да си уравновесен и да вземаш навреме правилните решения в живота си.

6 коментара:

Анонимен каза...

• Нека в този хубав ден, най-нежната част от мен дойде вместо мен и ти каже честит рожден ден! Пожелавам ти да намериш това което Искаш, да го познаеш когато го видиш, да имаш щастието да го получиш и умението да го задържиш!

MARIANNA7 каза...

Благодаря Снеже. Трогната съм. Ще се постарая.

Анонимен каза...

Е да минат още 100, ти желаем!
И през всичките да си жива, здрава, весела, .....!

И голяма да порастнеш.

М. и З.

MARIANNA7 каза...

Благодаря Ви за пожеланието. Разконспирирах Ви. Ще се обадя в скайпи. Не искам да ставам много голяма :)))

k7 каза...

поздравление

MARIANNA7 каза...

Усмихнах се наистина. Колкото и пъти да го гледам ми е приятно.