05 май 2008

ДРЯНОВСКИ МАНАСТИР СНИМКИ










5 коментара:

Анонимен каза...

Приятно е да посещава човек различни места. Само колко красива природа.

Анонимен каза...

Много е красиво.Бях забравила това,ходила съм много отдавна в Дряновския манастир и в пещерата Бачо Киро,благодаря че ми припомни!

MARIANNA7 каза...

Много е променено. Ходила съм там многократно. В началото още на входа имаше музей, мисля беше посветен на събитията през 1876 година. Вече го няма. Освен това има направена част във възрожденски стил като хотелска част. Сега ми се видя мъничко, не толкова просторно както ми е останал в спомените. Имаше хотел, ресторант и механа, които са в окаян вид и се рушат. Може би ще се направи нещо, но за момента не се работи.Там в ресторанта съм била на два студентски празника. Беше много хубаво.
Самата пещера и тя ми се видя много по-различна. Много по-малко са сталакмитите, сталактитите и сталактоните. Има една зала в пещерата наречена концертна. Това е заради акустиката, която се получава там. Този път ми изглеждаше по друг начин. Навремето са правили концерти и записи на същите, но сега не се ползва за такива мероприятия. Като цяло, беше ми приятно да отида там и да го видя отново. Бих отишла и друг път с голямо желание.

Анонимен каза...

Ами времето се промени,доста по сухо и топло е.В пещерата Леденика е 8 градуса през лятото и е в същото положение. Няма го този лед, който беше преди. И в нея също има концертна зала, дори преди няколко години май правиха концерт.

MARIANNA7 каза...

Да ходила съм в Леденика. Дори сега си мисля дали не си спомням това, което видях там и затова ми изглеждаше толкова различна пещерата "Бачо Киро". Да си призная тя ме впечатли много. Наистина залата е много интересна, дори говорейки високо се чуваше отглас.