17 март 2008

Едит Пиаф: Животът в розово


Режисьор : Оливие Даан
В ролите : Марион Котийар, Силви Тестуд, Паскал Грегори, Емануеле Сигнър, Жерар Депардьо
Държава : Франция, Великобритания, Чехия
Година : 2007
Филмът представлява нехронологичен поглед върху живота на Едит Пиаф (1915-1963). Майка й е алкохолизирана улична певица, баща й - цирков артист. Освен с тях, по време на интересното си детство тя живее и с изисканата си баба. Навършвайки 20, тя е квартална певица, открита от съдържател на заведение, който обаче е убит. Но скоро съдбата й попада в ръцете на музикант, който бързо я извежда на голямата сцена, носеща й неминуема слава. Едит често сменя партньорите си, заради което се алкохолизира и депресира. Трагедията на любовната й афера с Марсел Сердан и смъртта на единственото й дете противоречат на веселата лирика, струяща от песните й.

2 коментара:

Анонимен каза...

Не съжалявам за нищо - Едит Пиаф

Не, не съжалявам. Не съжалявам за нищо
Ни за доброто дето ми сториха нито за злото
Всичко това ми еднакво безразлично
Не, не съжалявам. Не съжалявам за нищо
Всичко е платено, изчистено, забравено, не ми пука за миналото

С моите спомени запалвам огъня
Моята тъга, моите удоволствия
нямам вече нужда от тях
изчистих трепетите на старата любов
изчистих ги завинаги
сега започвам пак от нулата

Не, не съжалявам. Не съжалявам за нищо
Ни за доброто дето ми сториха нито за злото
Всичко това ми еднакво безразлично
Не, не съжалявам. Не съжалявам за нищо
Защото моят живот, защото моите радости
днес започват наново със тебе .

MARIANNA7 каза...

Харесвам песните на Едит Пиаф. Филмът също ми допадна. Благодаря за превода на песента.