02 януари 2007

Периоди в живота на една жена





Всяка жена има периоди в своя живот . Конкретно искам да пиша за четенето на книги. Като момиче съм чела всичко, което ми попадне . Може да започна от приказките, които и до ден днешен са ми любими , после с приключенските романи, всички книги считани за задължителни за обучението в училище и стигнем до криминални, фантастични, научни и т н.Определено от 93 година до 98 година, може би освен че купих всички романи с любовна тематика или така наречените булевардни романи, че ги и прочетох. Беше ми интересно. Даже съм ги и препрочитала, защото от големия обем информация не може да запомниш всичко и когато нямах нищо под ръка за четене хващах някоя от книгите, които мислех съм забравила и с най-голямо удоволствие се потапях в света на автора. А те тези книги ги намирах като съвременни приказки. Започват по един и същ начин как се срещат двама – мъж и жена и как от пръв поглед се влюбват. Разбира се следват редица случки с тях почти от приказен характер и …. накрая се оженват. Срещат се хубави описания на природа, обзавеждане, хубави коли – все мечтани придобивки от съвременниците и най-много описания има на красиви жени и мъже, особено се набляга на момента за парите и израстването в кариерата. Днес след толкова години си се чудя как съм ги харесвала, но е факт, че ги четях като топъл хляб. От авторите, които са ми минали през ръцете и очите съм запомнила – Даниел Стийл, Нора Робъртс и да не изреждам. Може би Д.Стийл съм запомнила, защото по някои от книгите има и филми .
Популярната писателка, автор на многобройни женски романи Даниел Стийл пуска на парфюмерийния пазар собствен аромат Danielle, разработен в сътрудничество с Елизабет Арден. Стийл е известна с любовта си към красивите рокли и женствения стил. Ароматът е тръпчив женски мирис с леки нотки на сексуалност, създаден според думите й за типичните читателки на романите й. В него се улавят ухания на жасмин, роза и орхидея.

Дизайнът на стъкления флакон и опаковката са дело на Даниел и са вдъхновени от любимата рокля на писателката - розова с черна дантела.

6 коментара:

k7 каза...

Всеки има периоди в живота си. Ти си имала период за четене на розови романи. Няма нищо лошо в това. Даниел стийл има хубави романи. Разтоварващи. Може би затова са направили и филми по тях. Честита Нова 2007 година. Желая ти да една хубава и добра година.

MARIANNA7 каза...

Благодаря за пожеланията. Прав си за книгите на Д.Стийл. Беше ми като страст-мания да си ги купувам. Чудя си се сама .....Наистина, че релаксирах с тях. Честно казано считам го за загубено време, но сигурно съм имала нужда знам ли... Много пъти съм се замисляла, особено като ги погледна наредени. Поглеждам към тях и все едно не съм ги чела. Ако отворя първите пет шест листа и прочета и се сещам за какво става дума. Но определено четях, четях и все нови и нови....не можех да се спра, отмина обаче тази "страст". Понякога и сега като искам да не мисля за закони или за някоя заплетена задача вземам едно малко розово книжле и поне за два часа забравям за всичко. Действат ми освежаващо, ободряващо и успокояващо.

Анонимен каза...

И аз мисля че розовите романи разтоварват или поне се потапяш в романтика която на много български мъже изглежда чужда.Аз харесвам романите на Сидни Шелдън,увличащи са още от началото.Иначе съм чела и аз някои на Д.Стийл.Добра писателка е.Напоследък прочетох фентъзи покрай дъщеря ми за Хари Потър всичките романи поред на тяхното излизане,а и Властелинът на пръстените също.Впрочем обичам да чета още от малка.

MARIANNA7 каза...

Дори си мисля, че чрез розовите романи и филми, но не на ужасите преодолях преди години стрес. Действаше ми като самолечение.Вместо да вземам лекарства успокоителни - отварях някоя книга и забравях за действителността. Може би в тези моменти дори не съм осъзнавала защо съм имала толкова сило желание да ги чета. И аз много обичам да чета.Спомням си преди години /но и сега не съм по-различна/ като хванех книгата и докато не я прочета не мирясвах. Тогава не можеше да се купят книгите т е да се намерят лесно. Ако някой си е купил хубава, интересна книга беше събитие направо. Като се докопаш до такава книга вземаш и четеш бързо, бързо.
За съжаление мисля, че днешните ученици все по-малко четат. Ти какви наблюдения имаш?

Анонимен каза...

Познавам няколко деца които обичат да четат книги.За съжаление не съм чула за много.Моите също не обичат да четат,едвам ги карам през ваканциите да прочетат нещо което ще им трябва за училище.

MARIANNA7 каза...

Позната песен "любовна" направо.