15 април 2006

Критика и антиреклама

Преди година бях възхитена от услугите на Транскард. Сега съм
разочарована напълно. ЗАЩО? Защото си слагат в момента поне, определени
задължителни такси за месеца. Информацията по сметките върви със закъснение. Няма го
онова добро обслужване. Недай си боже да искаш някаква информация по точно определен
въпрос и те хвърлят направо в "десета глуха". Доколкото разбрах капиталът не е вече на
бившата Евробанк /сега е Пиреус и Евробанк/, а на "Петрол". Не знам колко ми е вярна
информацията. Пиша тези думи не защото аз имам проблем с ТЯХ, а мой близък познат.
Неговата карта - златна е изтекла и сега не му възобновяват картата /не му
удължават срока на ползване/ , а искат да внесе накуп кредитния лимит.Човекът е с
постоянен трудов договор, т. е. с постоянни доходи, внасящи се редовно по банков път в
същата обслужваща банка. Просто няма начин да не си приберат парите, но защо да не се
изнервяме и да не досаждаме и да се дразним, кво лошо щом го можем.
Служителките към Транскард са с невъзможно държание и ниска интелигентност.
В заключение искам да подчертая, че не съм човек, който всеки ден иска да се заяжда с
някого, че не съм от най - критичните хора.

Няма коментари: