14 ноември 2012

МИСЛИ 2



       От дълго  време назряват в мен мисли , чувства и емоции, за които не съм и подозирала.Вярно е че с годините човек започва да мисли по различен начин. Казват , че помъдрява, узрява, става по – практичен.  Романтиката като че ли си отива. Може би това се получава след сблъскване с определени трудности от личен характер.
     През целия  си съзнателен живот съм чела, учила и все откривам нови и нови неща за мен. До късна старост човек се учи. Сигурно много хора няма да се съгласят  с мен, но това е моето скромно  мнение. Животът се променя ежесекундно  в определена посока.Всеки ден се правят нови открития във всички области на науката. В настоящето времето се е забързало. Всички събития се случват лавинообразно. Поне така го чувствам и виждам. На човек му трябва толкова малко да бъде щастлив. Да това е един израз използван като клише. А колко  ли малко ни трябва се питам аз? Възможно е в забързания делник да го изпуснеш това  малко.
Затова , всички трябва да живеем максимално добре и да се радваме на живота. Да се обичаме и да бъдем обичани. Да се уважаваме и да бъдем уважавани. Да ценим себе си и другите. Да бъдем добри и грижовни, както към себе си , така и към другите. Нищо материално не е толкова важно. Духовното е на първо място.

Няма коментари: