29 октомври 2008

Mamma.Mia.2008




Майко Мила (2008 )
Режисьор : Филайда Лойд



В ролите : Мерил Стрийп, Пиърс Броснан, Джули Уолтърс,Колин Фърт, Стелан Скарсгард, Доменик Купър, Аманда Сийфрайд, Сам Кармайкъл, Кристин Барански
Приятна музика и комични ситуации. Един филм, с който наистина релаксираш.
Тайно от майка си Софи прочита дневника й и изпраща покани на трима спeциални гости. За тях знае само, че преди 20 години са посетили прекрасния остров и са имали връзка с Дона.Един от тях е истинският баща на бъдещата булка и тя иска да разбере кой е, за да я заведе до олтара.
Имам мечта, песен която да изпея,
която да ми помогне да се справя с реалността.
Ако видиш чудото на една приказка,
можеш да приемеш бъдещето
дори и да се провалиш.
Имам мечта, песен която да изпея,
която да ми помогне да се справя с всичко.
Ако видиш чудото на една приказка,
можеш да приемеш бъдещето
дори и да се провалиш.
Аз вярвам в ангели.
Има нещо добро във всичко, което виждам.
Аз вярвам в ангели.
Когато знам, че времето е подходящо
аз пресичам потока, имам мечта.

2 коментара:

Анонимен каза...

Наистина приятен и отпускащ филм.Бях позабравила песните на АББА.Изпълнението на Мерил Стриип е блестящо,но Пиърс Броснън пее ужасно,но иначе показва голям чар.Много комично се е получило като са го оставили да пее със собствения си глас.Добро предложение си направипа,хареса ми.

MARIANNA7 каза...

Да музиката е приятна и за първо гледане ми беше забавно да гледам филма. Мога само в допълнение да кажа , че сигурно няма да бъде от ония филми, които те карат да се връщаш отново и отново към тях. Да ги гледаш по няколко пъти без да ти е омръзнало.