13 януари 2008

BG Кръстника


(истинската история на Маджо)


книга първа

Маджо се крие в посолството на България в Хърватска



- Сашо Дончев плащал по 40 000 на месец на Слави Трифонов?

- Кой е човекът, предупредил Бойко Борисов, че му готвят атентат?

- Как Маджо подписа смъртна присъда на Малкия Маргин?

- Славчо Христов искал смъртта на Емил Кюлев?

- Брендо наредил да убият Доктора?

- С кой наемен убиец си говори по телефона ген. Любен Гоцев?

- Поли Пантев - жертва на Маджо?

Георги Стоев - човекът от мафията, който захранваше историите на
Христо Калчев с информация от ъндърграунда, проговаря!

В сензационната си книга той разкрива, че е получавал поръчки за

убийства от Младен Михалев - Маджо и Поли Пантев.



Автор: Георги Стоев

Издателство: Ню Медиа Груп

Не съм запалена по мафията, но тази книга ми допадна. Четох фактите и си спомнях какво се говореше по новините за всичките събития описани в романа. Хем познато като истории, хем интересно и любопитно. Дали всичко написано е истината се питам. Може би има доста истина, както факти и събития. Всъщност не е лоша. Като история на нашето време с познати личности.

7 коментара:

Анонимен каза...

Има още две книги със същата тематика публикувани. Цяла трилогия. Всичко, което сме чели по вестниците, чували по медиите е написано.

Анонимен каза...

Хубави постове за книги. Харесвам и Стивън Кинг. Тези детските книжки си спомням от детството, а последната съм чел с интерес.

B.Parashkevov каза...

Аз тъкмо започнах книгите, както и гледах интервютата с Георги Стоев. Доста интересено звучи, както и дава доста верочтни отговори, но наистина човек започва да се пита до колко е възможно това да е истина без автора да понесе последиците от действията си. Ако наистина е бил част от тъмните схеми в България.

MARIANNA7 каза...

@ anonimen1 - Да има още две книги. Истинска история.
@ anonimen2 - Аз не харесвам много Стивън Кинг. Не обичам ужаси. Но тази
не е толкова ужасна.

MARIANNA7 каза...

@morrowind - Аз също гледах интервютата на Стоев. Не вярвам да понесе нещо. То написаното в книгите е писано многократно. Казвано е. Кой не знае тези истории. Освен някой, който изобщо не слуша радио, не гледа телевизия и не чете вестници. Дали има такива незнам.

B.Parashkevov каза...

И това го има, но има детайли, които иначе ги няма. Точно тези детайли са интересни - истина или фикция? Ако са истина - тогава няма да му се размине толкова леко....но е вероятно и да са фикция, при което работата е "пей си Пенке ле, кой ли те слуша";) Но си струва четивото, от гледна точка на цялостната картина, която изгражда.

MARIANNA7 каза...

Да вярно е, че има доста фактология, която си е направо пикантна. А за израза и аз като българка да кажа го знам по следния начин:"Като ми пееш Пенке ле, кой ли те слуша !"
И аз това казвам в няколкото думи, които съм написала, че си е история на нашите дни с истински герои. Може да се каже и черна история.