07 април 2006

THE BODYGUARD



WHYTNEY HOUSTON

Филмът е отдавна правен, но тази вечер го гледах отново. А песента ми въздейства със силното изпълнение на Уитни Хюстън, с нейния хубав глас и с текста. Мелодията е божествена. Баладите, които пее певицата са изпълнени с дълбочина и изразяват нейните гласови възможности.


Ако остана...

ще преча

Затова ще си отида.

Но знам...

ще мисля за теб...

през всяка крачка от целия път...

И винаги ще те обичам,

моя любов.

Ти, мой мили...

Само тъжни спомени...

Това е всичко,

което отнасям с мен.

Така че сбогом...

не плачи.

И двамата знаем..

не съм това,

от което се нуждаеш.

Но аз винаги ще те обичам....

Нерадостната и отговорна професия на бодигард и то добър, изпълнява Кевин Костнър.
За самият филм е писано много.

· Режисьор: Мик Джаксън
· В ролите: Уитни Хюстън, Гари Кемп, Бил Кобс, Робърт Вул, Деби Рейнолдс, Кевин Костнър

Бивш агент на ЦРУ е нает за бодигард от певица, която получава заплахи за живота си.

4 коментара:

Анонимен каза...

Обади се Мариана.Знам ти спсобностите за писане и мислене и като човек.Радвам се за теб. На 24.05.2006 ...да дойдеш.Хубав блог.Хареса ми.И това е добре.Продължавай ....

Анонимен каза...

Обади се Мариана.Хареса ми блога ти.Защо така потайно?

Анонимен каза...

Хммммм Все съм аз ::))

MARIANNA7 каза...

Бъди сигурен ще дойда, след колко години...,както се пееше в една песен на ФСБ. Защо три пъти си писал.Не е потайно. Ти как ме откри? Ех и ти, как ще си мой... Шегаджия.... разбирам те.Благодаря все пак.